Lediga jobb som Kvalitetssamordnare i Vallentuna

Se lediga jobb som Kvalitetssamordnare i Vallentuna. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Vallentuna som finns hos arbetsgivaren.

Strateg till socialförvaltningens stab

Ansök    Okt 17    Vallentuna kommun    Kvalitetssamordnare
Har du mod att gå före och skapa ett Vallentuna där människor och idéer växer? Söker du en nyckelroll där du med din kompetens får möjlighet att bidra till en sammanhållen och hållbar socialtjänst? Då kan det här vara det perfekta jobbet för dig!   Vallentuna kommun har mod att gå före. Vår ambition är att ligga i framkant när det gäller innovativa lösningar, smarta arbetssätt och en effektiv organisation. Som medarbetare har du en viktig roll i utveckling... Visa mer
Har du mod att gå före och skapa ett Vallentuna där människor och idéer växer? Söker du en
nyckelroll där du med din kompetens får möjlighet att bidra till en sammanhållen och hållbar socialtjänst? Då kan det här vara det perfekta jobbet för
dig!
 
Vallentuna kommun har mod att gå före. Vår ambition är att ligga i framkant när det gäller innovativa lösningar, smarta arbetssätt och en effektiv organisation. Som medarbetare har du en viktig roll i utvecklingsarbetet. Kommunen som arbetsplats präglas av ett samförstånd mellan politik och verksamhet, där det gemensamma intresset och ansvaret för Vallentunas bästa lyser igenom. Bemötande, tillgänglighet och kundens fokus är viktigt i vårt arbete för goda resultat och ökad kvalitet.

Engagemang, samarbete och allas lika värde ska genomsyra vår organisation. Du som söker bör självklart dela våra gemensamma värderingar.

 
Om verksamheten:
Inom socialförvaltningen arbetar idag cirka 500 medarbetare som tillsammans har uppdraget att arbeta förebyggande och stödjande inom såväl socialtjänst som vård och omsorg. Det nära samarbetet med ansvariga politiker präglas av lyhördhet och förtroende för tjänstemäns expertis och kunskap. De korta beslutsvägarna i dialog mellan tjänstemän och politik ger dynamik och goda förutsättningar för utveckling av verksamheterna. 

Vi söker nu en strateg med fokus på kvalitetsutveckling, som kommer att arbeta med att fortsatt stärka och utveckla vår verksamhet så att vi kan möta de framtida utmaningar som socialtjänsten står inför. Stabsfunktionen består idag av ett 20-tal medarbetare med ledande funktioner inom sina ansvarsområden. Det är en dynamisk och framåtlutad arbetsplats och vårt arbete genomsyras av tillitsbaserad styrning och ledning och ett teambaserat arbetsätt. Vi jobbar prestigelöst, med helhetsperspektiv och i våra kunders skor.

Arbetsuppgifter:
I ditt uppdrag, som är av både strategisk och operativ karaktär, kommer du att ingå i staben som har övergripande ansvar i kvalitets- och utvecklingsfrågor inom socialtjänstens hela område. Med våra kunder i fokus kommer du arbeta styrande, koordinerande och stödjande i samverkan med andra funktioner i syfte att bidra till kontinuerlig kvalitetsutveckling och kostnadseffektivitet i våra verksamheter. Inom tydliga ramar och riktning kommer du ha stor handlingsfrihet att utforma innehållet och Hur:et i tjänsten.

Fokus på kvalitetsområdet det kommande året är vidareutveckling av vårt kvalitetsledningssystem. Vi har just nu ett pågående arbete med att kartlägga våra processer och du kommer att hålla i taktpinnen vad gäller sjösättning av processerna och även ha rollen som processledare i utvalda stöd- och ledningsprocesser. 

Omvärlden och behoven inom socialtjänsten förändras kontinuerligt, varför staben behöver att arbeta dynamiskt och teambaserat utifrån behoven i verksamheterna och hos våra kunder. Du kommer därför, utöver arbetet med kvalitetsfrågor, att leda prioriterade projekt och genomföra utredningar. I arbetet kan du också förväntas bidra till t.ex. hantering av statsbidrag, avtals- och verksamhetsuppföljningar och beredning av underlag till ledningsgrupp och socialnämnd.

 

Kvalifikationer:

• Socionom eller akademisk utbildning inom samhällsvetenskap, juridik eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. Det är meriterande med utbildning inom kvalitetsutveckling/-teknik.
• Flerårig erfarenhet av socialtjänstens verksamhetsområden, däribland erfarenhet från beställarrollen och tillämpning av lagstiftning inom socialtjänsten.
• Flerårig erfarenhet av att arbeta strategiskt och operativt med styrnings- och utvecklingsfrågor i politiskt styrd organisation.
• Erfarenhet av arbete med kvalitetsledningssystem och processtyrning, gärna i rollen som kvalitetscontroller, kvalitetsutvecklare eller verksamhetsutvecklare.
• God analytisk förmåga, helhetssyn och mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift.
• Meriterande med erfarenhet av upphandling och avtalsjuridik.

Personliga egenskaper:

• Du arbetar mot resultat, visar pålitlighet och tar ansvar för planering och uppföljning av ditt arbete.
• Du stärker relationer genom att du hjälper andra, samarbetar, följer regler och processer och delar information.
• Du utvecklar, förbättrar, söker lösningar, lärande och kunskap på eget initiativ.
• Du är länken, ger service, visar lojalitet utåt och inåt och omvärldsbevakar.
• Gemensamma värderingar syns i ditt bemötande.

Socialförvaltningen arbetar utifrån ledningsfilosofin tillitsbaserad styrning och ledning och verkar för detta ska genomsyra hela förvaltningen. Som strateg är man en ledande funktion i förvaltningen och det är därför av största vikt att ditt arbete och samverkan såväl inom som utanför förvaltningen präglas av detta förhållningssätt. Vi kommer därför lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Information:
Som arbetsgivare vill vi tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och kulturell mångfald tillför. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och ett hållbart arbetsliv. För att ha så goda förutsättningar som möjligt i din medarbetarroll har Vallentuna kommun en medarbetarakademi där du kommer att få utbildning och verktyg.

Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid med start så snart som möjligt. Vi tillämpar individuell lönesättning.

Inför all nyanställning utför Vallentuna kommun bakgrundskontroll.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen använder vi verktyget ReachMee. Vi ber dig att skicka in din ansökan genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss enligt nedan. Intervjuer hålls fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

I den här rekryteringen använder oss av testning i urvalet för att på ett fördomsfritt sätt kunna bedöma de egenskaper som är viktiga för tjänsten. För att gå vidare i rekryteringsprocessen behöver du uppfylla kvalifikationskraven och genomföra testerna innan sista ansökningsdag. 

Du är varmt välkommen att skicka din ansökan med ett personligt brev och CV senast den 12 november 2023.

För mer information kontakta:
Sofia Stridh, stabschef, kvalitetsavdelningen Socialförvaltningens stab, 08-5878 5159 och [email protected] .

Mer information och fackliga representanter hittar du på  www.vallentuna.se/ledigajobb. Visa mindre

Samordnare med juridisk kompetens till barn- och ungdomsförvaltningen

Ansök    Dec 7    Vallentuna kommun    Kvalitetssamordnare
Har du mod att gå före och skapa ett Vallentuna där människor och idéer växer? Har du juristexamen och vill ta nästa steg i din karriär? Vill du utvecklas i en dynamisk miljö med ett inkluderande arbetssätt, där det du gör syns och har betydelse? Vallentuna kommun har mod att gå före. Vår ambition är att ligga i framkant när det gäller innovativa lösningar, smarta arbetssätt och en effektiv organisation. Som medarbetare har du en viktig roll i utvecklingsa... Visa mer
Har du mod att gå före och skapa ett Vallentuna där människor och idéer växer? Har du juristexamen och vill ta nästa steg i din karriär? Vill du utvecklas i en dynamisk miljö med ett inkluderande arbetssätt, där det du gör syns och har betydelse?
Vallentuna kommun har mod att gå före. Vår ambition är att ligga i framkant när det gäller innovativa lösningar, smarta arbetssätt och en effektiv organisation. Som medarbetare har du en viktig roll i utvecklingsarbetet. Kommunen som arbetsplats präglas av ett samförstånd mellan politik och verksamhet, där det gemensamma intresset och ansvaret för Vallentunas bästa lyser igenom. Bemötande, tillgänglighet och kundens fokus är viktigt i vårt arbete för goda resultat och ökad kvalitet.

Barn- och ungdomsförvaltningen i Vallentuna kommun har det övergripande ansvaret för kommunens utbildning och pedagogiska verksamhet, från förskola till gymnasium och Komvux. 

 

Arbetsuppgifter:
Som samordnare med juridisk kompetens bidrar du till kvalificerat utredningsarbete, kvalitetssäkring, utvecklingsarbete och rådgivning samt att du har ett stort fokus på avtalsuppföljning. Du kommer både bidra till och självständigt utföra juridiska uppdrag på barn- och ungdomsförvaltningen, såsom ansöknings-, anmälnings- och överklagandeprocesser. Rollen är bred och i ditt uppdrag ingår också att handlägga vissa myndighetsfrågor, att upprätta och följa upp avtal samt att ge juridiskt stöd och service till förvaltningen och andra aktörer vid behov.

Kvalifikationer:
Vi söker dig som har:


• juristexamen
• god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift
• god förmåga att analysera, sammanfatta och föredra information för andra
• förmåga att arbeta relationellt med externa och interna leverantörer
• erfarenhet av att självständigt skriva beslut och utredningar samt förmåga att i samråd med andra ta fram och kvalitetssäkra beslut, rapporter och andra skrifter
• erfarenhet av att ha arbetat med utmanande och komplexa arbetsuppgifter som krävt nytänkande 

Det är meriterande om du har:


• kunskap om den författningsmässiga regleringen på utbildningsområdet och angränsande rättsområden 
• erfarenhet av arbete med förvaltningsrätt och avtalsrätt

Personliga egenskaper:

• Du arbetar mot resultat, visar pålitlighet och tar ansvar för planering och uppföljning av ditt arbete.
• Du stärker relationer genom att du hjälper andra, samarbetar, följer regler och processer och delar information.
• Du utvecklar, förbättrar, söker lösningar, lärande och kunskap på eget initiativ.
• Du är länken, ger service, visar lojalitet utåt och inåt och omvärldsbevakar.
• Gemensamma värderingar syns i ditt bemötande.
• Uppdragen inom avdelningen kräver integritet, lyhördhet och ödmjukhet.
• Barn- och ungdomsförvaltningen värderar okonventionellt tänkande samt förmågan att hitta nya perspektiv kring både processer och idéer. Vi har helt enkelt mod att gå före.

Information:
Engagemang, samarbete och allas lika värde ska genomsyra vår organisation. Du som söker bör självklart dela våra gemensamma värderingar. Som arbetsgivare vill vi tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och kulturell mångfald tillför. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och ett hållbart arbetsliv. För att ha så goda förutsättningar som möjligt i din medarbetarroll har Vallentuna kommun en medarbetarakademi där du kommer att få utbildning och verktyg.

Anställningen är en tillsvidaretjänst på heltid med start så snart som möjligt. Vi tillämpar individuell lönesättning. Provanställning kan komma att bli aktuellt.

Alla som anställs för arbete med barn och ungdomar ska lämna ett registerutdrag ur polismyndighetens belastningsregister.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen använder vi verktyget ReachMee. Vi ber dig att skicka in din ansökan genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Har du några frågor är du välkommen att kontakta angiven person i annonsen. Intervjuer hålls fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Du är varmt välkommen att skicka din ansökan med ett personligt brev och CV senast 2022-01-08.

I den här rekryteringen använder oss av testning i urvalet för att på ett fördomsfritt sätt kunna bedöma de egenskaper som är viktiga för tjänsten. För att gå vidare i rekryteringsprocessen behöver du uppfylla kvalifikationskraven och genomföra testerna innan sista ansökningsdag.

För mer information kontakta:
Christian Hedborg, Avdelningschef ekonomi & administration, 08-587 52 18, [email protected].

För frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta: Ulf Ljusberg, HR-konsult, 08-587 864 29, [email protected]

Mer information och fackliga representanter hittar du på  www.vallentuna.se/ledigajobb. Visa mindre

Verksamhetsutvecklare Södra Roslagens Förskolor

Om oss Om företaget Södra Roslagens Förskolor AB består av fem förskolor; Kusin Vitamin, Stenhällen, Junibacken, Smultronet och Vintergatan. I våra verksamheter går ca 370 barn och vi har ca 75 anställda. Alla förskolor ligger i centrala delarna av Vallentuna med närhet till natur- och parkområden. Vi brinner för språkutveckling och därför arbetar vi med bokprojekt som arbetsform vilket innebär att läroplanens målområden vävs in i ett tydligt sammanhang... Visa mer
Om oss



Om företaget
Södra Roslagens Förskolor AB består av fem förskolor; Kusin Vitamin, Stenhällen, Junibacken, Smultronet och Vintergatan. I våra verksamheter går ca 370 barn och vi har ca 75 anställda. Alla förskolor ligger i centrala delarna av Vallentuna med närhet till natur- och parkområden. Vi brinner för språkutveckling och därför arbetar vi med bokprojekt som arbetsform vilket innebär att läroplanens målområden vävs in i ett tydligt sammanhang och skapar en röd tråd i verksamheten. Vi erbjuder bra och vällagad mat och har egna kockar på alla våra förskolor.

Våra förskolor kännetecknas av en fin gemenskap både mellan kollegor, ledning, barn och vårdnadshavare. Vi har en tydlig organisation och struktur, en god arbetsmiljö och har alltid barnen och verksamheten i fokus. Kontaktvägarna till både huvudman och ledning är korta vilket ger våra medarbetare goda möjligheter till inflytande och delaktighet. Verksamheten präglas av möjligheter, ett lustfyllt lärande och nyfikenhet både hos kollegor och barn.

Dina arbetsuppgifter
Brinner du för förskolans utveckling och kvalitetsarbete? Vill du vara med och utveckla våra verksamheter tillsammans med oss och våra kompetenta pedagoger? Då är du kanske vår nya verksamhetsutvecklare?

I rollen som verksamhetsutvecklare är du en del av Södra Roslagens ledningsgrupp som, utöver dig, består av VD och två rektorer. Du kommer ansvara för att driva utvecklingsarbetet på våra fem förskolor samt planera och leda våra nätverksträffar för förskollärare. Tillsammans med övriga ledningsgruppen driver du det systematiska kvalitetsarbetet framåt samt arbetar för att utveckla verksamheten utifrån uppsatta mål med undervisningen i fokus. I din roll ingår det att leda och utveckla våra planeringsdagar där vi arbetar med att utveckla kvalitén i verksamheten samt fortbildning. Du bidrar med nya perspektiv baserat på den senaste forskningen och beprövad erfarenhet. Även uppföljning av det systematiska kvalitetsarbetet på individ-, avdelnings- och förskolenivå är en viktig del av tjänsten.

Vi tror på ett nära ledarskap för att kunna driva processer och kvalitetsutveckling vilket innebär att du är närvarande på alla våra förskolor och observerar, handleder och stöttar personalen i deras uppdrag. Vidare får du också ett ansvar för arbetet med barn i behov särskilt stöd vilket bland annat innebär handledning, kartläggning, ansökan om tilläggsbelopp och utvärdering.

Din profil
Vi söker dig som är strukturerad, prestigelös och samarbetsorienterad och som skapar utveckling tillsammans med medarbetarna. Du har en förmåga att vara lyhörd och hänsynsfull samtidigt som du tryggt och tydligt leder utvecklingsprocesser framåt. Du drivs av att få andra att växa och utvecklas samt skapar en tillitsfull och uppmuntrande miljö. Med din positiva inställning skapar du förtroende och motivation att våga prova nya tillvägagångssätt och känna trygghet i sin yrkesroll.

Du är trygg i att arbeta självständigt och trivs med att planera, driva och utvärdera utvecklingsprocesser. Du besitter en mycket god förmåga att kommunicera i både tal och skrift. Du är väl förtrogen med förskolans läroplan och håller dig ständigt uppdaterad i ny forskning på området. Du är kreativ och provar gärna nya tillvägagångssätt samtidigt som du tar vara på det som fungerar väl i verksamheten.

Erfarenhet och kompetens kring arbetet med barn i behov av särskilt stöd är meriterande. Du får även gärna ha erfarenhet och kompetens kring att utveckla lärmiljöer då det är ett arbete som pågår.

Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning och erfarenhet av att leda andra vuxna i utvecklingsprocesser. Du har arbetat i förskola och är väl förtrogen med förskolans läroplan samt får gärna ha erfarenhet av att leda och handleda specialpedagogiska insatser på förskola. Är du digitalista eller ateljerista är det meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och letar efter dig som är den sista pusselbiten i vårt team. Vi är ett team som trivs och arbetar bra tillsammans. Vi sätter verksamheten i första rummet och vi letar efter dig som också tycker att förskolan är en viktig arena för barnen. Tjänsten är på 80%.


Ansökan
Vi samarbetar med Clockwork Rekrytering. Skicka in din ansökan på www.clockworkpeople.se senast 2024 03 24. Vi svarar löpande på frågor rörande tjänsten och vi kommer att göra urval och påbörja intervjuer direkt efter sista ansökningsdag.

Om du har några funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Chefsrekryterare Jenny Löfgren på 070 821 53 54

För att säkerställa hållbara rekryteringar, är vi på Clockwork måna om att ha ett jämställt och inkluderande urval i samtliga av våra processer vi hjälper våra kunder med. Med hjälp av ett brett urval och med en kompetensbaserad metodik som grund säkerställer vi att du som söker behandlas likvärdigt, jämlikt och jämställt. Visa mindre

Kvalitetscontroller till Socialförvaltningen

Ansök    Jun 10    Vallentuna kommun    Kvalitetssamordnare
Vill du arbeta i en expanderande kommun där du har en ledande roll i kvalitet och utveckling? Söker du en nyckelroll där du bidrar med din kompetens och får möjlighet att arbeta framtidsorienterat inom en socialförvaltning? Identifierar du dig med ord som samarbete, tillitsbaserat ledarskap och engagemang? Drivs du av att hitta lösningar och har mod att gå före?  Då kan det här vara det perfekta jobbet för dig.   Socialförvaltningens stab söker en kvalit... Visa mer
Vill du arbeta i en expanderande kommun där du har en ledande roll i kvalitet och utveckling? Söker du en nyckelroll där du bidrar med din kompetens och får möjlighet att arbeta framtidsorienterat inom en socialförvaltning? Identifierar du dig med ord som samarbete, tillitsbaserat ledarskap och engagemang? Drivs du av att hitta lösningar och har mod att gå före?  Då kan det här vara det perfekta jobbet för dig.

 

Socialförvaltningens stab söker en kvalitetscontroller som ska leda arbetet i den systematiska kvalitetsutvecklingen utifrån kundens fokus på socialnämndens uppdrag. Socialförvaltningen består av cirka 500 medarbetare med uppdraget att arbeta förebyggande och stödjande inom så väl socialtjänst som vård och omsorg.

 

Arbetsuppgifter

Rollen som kvalitetscontroller är både av strategiskt och operativ karaktär som omfattar att utveckla och förvalta socialförvaltningens ledningsssystem för systematisk kvalitetsutveckling. Du har en övergripande och avgörande roll i socialförvaltningens fortsatta kvalitetsutveckling. I din roll stöttar du förvaltningens chefer och ledande funktioner i  kvalitetsutveckling inom hela socialförvaltningens verksamhet, både myndighetsutövning, egen regi men också kvalitetsuppföljning av avtal med externa parter.  I din roll arbetar du systematiskt och fortlöpande med att utveckla kvaliteten och säkra kvalitet genom att planera, leda, kontrollera, följa upp, utvärdera och förbättra.

I rollen ingår att utveckla och förvalta arbetet med ledningssystemet för systematiskt kvalitetsarbete, Stratsys. Det ingår även att ge stöd till verksamheterna i utveckling av moduler i Stratsys och fortsätta arbetet med att bygga processer. I rollen ingår även att analysera statistik och ta fram underlag för beslut till chefer, ledande funktioner samt nämnd.  Du har ansvar för offentlig statistik till andra myndigheter, databaser mm. Vidare ingår att leda och delta i olika kommungemensamma projekt och utvecklingsinsatser inom området, samt övriga förekommande arbetsuppgifter på socialförvaltningens stab. Uppdraget som kvalitetscontroller är mångfascetterat och ställer krav på att arbeta självständigt och väga samman information och hantera stora mängder data.

Vallentuna kommun vågar testa. Vi har som ambition att ligga i framkant när det gäller digitalisering, arbetssätt och arbetsmetoder och som medarbetare hos oss har du en central roll i utvecklingsarbetet. I Vallentuna har du möjligheten att vara med och skapa något nytt.

 

Kvalifikationer


• Relevant universitets-/ högskoleutbildning
• Flera års erfarenhet av att arbeta strategiskt och operativt med styrnings- och utvecklingsfrågor. Du arbetar efter PDSA-cykeln och utifrån processtyrning.
• Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift.
• Meriterande med kunskaper i Excel.
• Meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat i en politiskt styrd organisation.
• Meriterande om du tidigare har arbetat med systemstödet Stratsys.

 

Personliga egenskaper


• Du är strukturerad och analytisk.
• Du arbetar mot resultat genom att du visar pålitlighet och tar ansvar för planering och uppföljning av ditt arbete.
• Du stärker relationer genom att du hjälper andra, samarbetar, följer regler och processer och delar information.
• Du utvecklar, förbättrar, söker lösningar och utvecklar lärande och kunskap på eget initiativ.
• Du är länken, ger service, visar lojalitet utåt och inåt och omvärldsbevakar.
• Gemensamma värderingar syns i ditt bemötande och du stärker dina kollegor när det syns även hos dem.

 

Information

Engagemang, samarbete och allas lika värde genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela våra gemensamma värderingar. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.

Anställningen är tillsvidare med start juni 2021.  Vi tillämpar individuell lönesättning.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Vallentuna kommun använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Har du några frågor kan du kontakta kontaktpersonen som finns angiven i annonsen.

Intervjuer hålls fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Du är varmt välkommen att skicka din ansökan med ett personligt brev och CV senast 4/7 2021.

För mer information kontakta: David Gyllenstråle, Socialchef på [email protected], 08-587 85 644.

Mer information och fackliga representanter hittar du på  www.vallentuna.se/ledigajobb. Visa mindre

Kvalitetscontroller till Socialförvaltningen

Ansök    Mar 12    Vallentuna kommun    Kvalitetssamordnare
Vill du arbeta i en expanderande kommun där du har en ledande roll i kvalitet och utveckling? Söker du en nyckelroll där du bidrar med din kompetens och får möjlighet att arbeta framtidsorienterat inom en socialförvaltning? Identifierar du dig med ord som samarbete, tillitsbaserat ledarskap och engagemang? Drivs du av att hitta lösningar och har mod att gå före?  Då kan det här vara det perfekta jobbet för dig.   Socialförvaltningens stab söker en kvalit... Visa mer
Vill du arbeta i en expanderande kommun där du har en ledande roll i kvalitet och utveckling? Söker du en nyckelroll där du bidrar med din kompetens och får möjlighet att arbeta framtidsorienterat inom en socialförvaltning? Identifierar du dig med ord som samarbete, tillitsbaserat ledarskap och engagemang? Drivs du av att hitta lösningar och har mod att gå före?  Då kan det här vara det perfekta jobbet för dig.

 

Socialförvaltningens stab söker en kvalitetscontroller som ska leda arbetet i den systematiska kvalitetsutvecklingen utifrån kundens fokus på socialnämndens uppdrag. Socialförvaltningen består av cirka 500 medarbetare med uppdraget att arbeta förebyggande och stödjande inom så väl socialtjänst som vård och omsorg.

 

Arbetsuppgifter

Rollen som kvalitetscontroller är både av strategiskt och operativ karaktär som omfattar att utveckla och förvalta socialförvaltningens ledningsssystem för systematisk kvalitetsutveckling. Du har en övergripande och avgörande roll i socialförvaltningens fortsatta kvalitetsutveckling. I din roll stöttar du förvaltningens chefer och ledande funktioner i  kvalitetsutveckling inom hela socialförvaltningens verksamhet, både myndighetsutövning, egen regi men också kvalitetsuppföljning av avtal med externa parter.  I din roll arbetar du systematiskt och fortlöpande med att utveckla kvaliteten och säkra kvalitet genom att planera, leda, kontrollera, följa upp, utvärdera och förbättra.

I rollen ingår att utveckla och förvalta arbetet med ledningssystemet för systematiskt kvalitetsarbete, Stratsys. Det ingår även att ge stöd till verksamheterna i utveckling av moduler i Stratsys och fortsätta arbetet med att bygga processer. I rollen ingår även att analysera statistik och ta fram underlag för beslut till chefer, ledande funktioner samt nämnd.  Du har ansvar för offentlig statistik till andra myndigheter, databaser mm. Vidare ingår att leda och delta i olika kommungemensamma projekt och utvecklingsinsatser inom området, samt övriga förekommande arbetsuppgifter på socialförvaltningens stab. Uppdraget som kvalitetscontroller är mångfascetterat och ställer krav på att arbeta självständigt och väga samman information och hantera stora mängder data.

Vallentuna kommun vågar testa. Vi har som ambition att ligga i framkant när det gäller digitalisering, arbetssätt och arbetsmetoder och som medarbetare hos oss har du en central roll i utvecklingsarbetet. I Vallentuna har du möjligheten att vara med och skapa något nytt.

 

Kvalifikationer


• Relevant universitets-/ högskoleutbildning
• Flera års erfarenhet av att arbeta strategiskt och operativt med styrnings- och utvecklingsfrågor. Du arbetar efter PDSA-cykeln och utifrån processtyrning.
• Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift.
• Du har mycket goda kunskaper i Excel.
• Meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat i en politiskt styrd organisation.
• Meriterande om du tidigare har arbetat med systemstödet Stratsys.

 

Personliga egenskaper


• Du är strukturerad och analytisk.
• Du arbetar mot resultat genom att du visar pålitlighet och tar ansvar för planering och uppföljning av ditt arbete.
• Du stärker relationer genom att du hjälper andra, samarbetar, följer regler och processer och delar information.
• Du utvecklar, förbättrar, söker lösningar och utvecklar lärande och kunskap på eget initiativ.
• Du är länken, ger service, visar lojalitet utåt och inåt och omvärldsbevakar.
• Gemensamma värderingar syns i ditt bemötande och du stärker dina kollegor när det syns även hos dem.

 

Information om processen

I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, samarbete och allas lika värde genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela våra gemensamma värderingar. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.

Anställningen är tillsvidare med start juni 2021.  Vi tillämpar individuell lönesättning.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Vallentuna kommun använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Har du några frågor kan du kontakta kontaktpersonen som finns angiven i annonsen.

Intervjuer hålls fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Du är varmt välkommen att skicka din ansökan med ett personligt brev och CV senast 11/4 2021.

För mer information kontakta: David Gyllenstråle, Socialchef.

Mer information och fackliga representanter hittar du på  www.vallentuna.se/ledigajobb. Visa mindre

Junior Quality Assurance / QA till Paragon Nordic

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Paragon Nordic.

Om företaget:

Paragon Nordic utvecklar och producerar kemiska produkter inom hudvård & styling, industri, hushåll, sport och fritid, livsmedel och medicinteknik åt deras kunders varumärken. Paragon Nordic arbetar med att förnya produkter och förverkliga produktidéer som förbättrar människors vardag och skapar en mer hållbar värld. Varje dag producerar de hundratals högkvalitativa och hållbara produkter som återfinns i människors badrumsskåp, garage och städskåp. Under rådande kris har företaget ökat sin omsättning till 400 MSEK i år. Paragon Nordic har funnits i mer än 60 år med totalt cirka 200 anställda idag. Företagets produktionsenheter ligger i Vallentuna, Eket, Vilnius (Litauen) och Skarnes (Norge). Företaget erbjuder goda förmåner samt värderar arbetsmiljö och trivsel högt vilket en låg personalomsättning vittnar om.

Du tillhör avdelningen för kvalitet, miljö och regulatori (QSR) som består av 10 personer. Kvalitetsgruppen består idag av 4 personer, kvalitetschef, Quality Assurance (QA) och två Quality Controllers (QC).

Arbetsuppgifter:

I rollen som Quality Assurance (QA) agerar du kvalitetssäkringssamordnare med huvudfokus på ledningssystem inom ISO 9001 och ISO 2271, GMP för kosmetik. Du är en viktig länk mellan Paragon, kunden och slutkonsument då du arbetar med att skapa en trygghet för konsumenter genom att säkerställa att produkterna är producerade och utvecklade på bästa sätt med kunden och miljön i fokus.

Som Quality Assurance arbetar du med att:
• Samordna och driva utredningar av avvikelser, kundreklamationer och CAPA.
• Underhålla, driva och administrera företagets ledningssystem, exempelvis ISO 9001, ISO 22716, ISO 14001
• Planera och genomföra interna revisioner
• Arbeta för att företagets mål uppnås samt sammanställa resultat av målarbete
• Delta vid, och sammanställa underlag till kundaudits
• Delta vid externa revisioner
• Planera och hålla utbildningar inom området
• Stötta QC och vid behov utföra kvalitetskontroller

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad högskoleutbildning inom naturvetenskapliga ämnen, exempelvis inom farmaci, toxiologi, dermatologi, medicin, kemi eller liknande ämnen
• Meriterande med erfarenhet av kvalitetsledningssystem; ISO 9001, ISO 14001 eller GMP
• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Mycket av dokumentationen som sker är på engelska

För att trivas i rollen är du nyfiken som person och det faller sig naturligt att ta egna initiativ. Du är även handlingskraftig och ser vad som behöver göras då du i denna roll driver ditt eget arbete framåt. Du trivs i en miljö där du arbetar tätt med dina kolleger och där ni hjälper och stöttar varandra men i grunden är du lösningsorienterad och ser vägar att gå och hur arbetet ska utföras. Vidare är du bekväm att ta beslut och våga stå på dig samt ta reda på information som behövs. Som QA är det av vikt att du har en god struktur på ditt arbete och håller en hög nivå på noggrannhet och detaljer i arbetet. För denna roll värdesätter vi dina personliga egenskaper och det finns stor möjlighet att växa in i rollen.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Vallentuna, Stockholm
Lön: Enligt övereneskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: QA, Quality Assurance, kvalitetssamordnare, ISO 9001, ISO 2271, GMP, KOsmetika, farmaci, toxiologi, dermatologi, medicin, kemi, kvalitetsledningsystem Visa mindre

Fritidsförvaltningen i Vallentuna söker en samordnare

Ansök    Okt 23    Vallentuna kommun    Kvalitetssamordnare
Vill du jobba i en kommun där du kan vara med och påverka och utveckla? Vill du vara med att skapa något nytt? Drivs du av att hitta nya lösningar och har mod att gå före? Då ska du söka samordnartjänsten hos Fritidsförvaltningen.   Vallentuna kommun vågar testa. Vi har som ambition att ligga i framkant när det gäller digitalisering, arbetssätt och arbetsmetoder och som medarbetare hos oss har du en central roll i utvecklingsarbetet. I Vallentuna har du ... Visa mer
Vill du jobba i en kommun där du kan vara med och påverka och utveckla? Vill du vara med att skapa något nytt? Drivs du av att hitta nya lösningar och har mod att gå före? Då ska du söka samordnartjänsten hos Fritidsförvaltningen.

 

Vallentuna kommun vågar testa. Vi har som ambition att ligga i framkant när det gäller digitalisering, arbetssätt och arbetsmetoder och som medarbetare hos oss har du en central roll i utvecklingsarbetet. I Vallentuna har du möjligheten att vara med och skapa något nytt.

Bemötande, tillgänglighet och fokus på kunden är viktigt för vårt arbete med resultat och ökad kvalitet.

 

Om verksamheten 

Fritidsförvaltningen ansvarar för kommunens idrotts- och friluftsanläggningar samt stöd till föreningslivet. Förvaltningen ansvarar även för kommunens öppna ungdomsverksamheter, verksamheter för personer med funktionsvariationer samt det förebyggande ungdomsarbetet. Från den 1/1-2021 tar Fritidsförvaltningen även över ansvaret för kommunens träffpunkter som är mötesplatser för daglediga.

 

Arbetsuppgifter 

I arbetet som samordnare kommer du att leda och arbeta i den dagliga verksamheten på Träffpunkten och Klubb Cosmos samt tillsammans med enhetschefen driva det övergripande utvecklingsarbetet för dessa verksamheter. Du kommer att arbeta fram strategiska planer och underlag för politiska beslut som rör verksamhetsområdet. Arbetet sker i nära samarbete med kultur- och fritidsförvaltningarnas övriga verksamheter, andra förvaltningar och externa aktörer såsom föreningar och myndigheter. Samordnaren fungerar som kultur- och fritidsförvaltningarnas kontaktperson både internt och externt gällande frågor inom verksamhetsområdet. Vidare arbetar samordnaren och enhetschefen tillsammans med att stärka kompetensen inom enheten och förvaltningen i frågor som rör verksamhetsområdet.

 

Kvalifikationer 


• Utbildad socionom eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.
• Vana av att arbeta med människor i olika åldrar och med varierande behov.
• Arbetsuppgifterna ställer stora krav på kommunikativ förmåga och skicklighet i att möta såväl individer som grupper på ett inspirerande och lyhört sätt.
• B-körtkort krävs.

 

Personliga egenskaper 


• Du arbetar mot resultat genom att du visar pålitlighet och tar ansvar för planering och uppföljning av ditt arbete.
• Du stärker relationer genom att du hjälper andra, samarbetar, följer regler och processer och delar information.
• Du utvecklar, förbättrar, söker lösningar och utvecklar lärande och kunskap på eget initiativ.
• Du är länken, ger service, visar lojalitet utåt och inåt och omvärlds bevakar.
• Gemensamma värderingar syns i ditt bemötande och du stärker dina kollegor när det syns även hos dem.

 

Information om processen

I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, allas lika värde och utveckling genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela vår gemensamma värdegrund. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.

Anställningen är en tillsvidare/visstidsanställning på heltid med start den 4/1-2021 Vi tillämpar individuell lönesättning.

Alla som anställs för arbete med barn och ungdomar ska lämna ett felfritt registerutdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister.

 

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Vallentuna kommun använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Har du några frågor kan du kontakta kontaktpersonen som finns angiven i annonsen.

Intervjuer hålls fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Du är varmt välkommen att skicka din ansökan med ett personligt brev och CV senast 22/11.

För mer information kontakta: 

Torsten Tummen Scott

Enhetschef

[email protected]

08-587 851 65

Mer information och fackliga representanter hittar du på  www.vallentuna.se/ledigajobb. Visa mindre

Quality Assurance / QA till Paragon Nordic

Ansök    Jan 25    Bravura Sverige AB    Kvalitetssamordnare
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Paragon Nordic.

Om företaget:

Paragon Nordic utvecklar och producerar kemiska produkter inom hudvård & styling, industri, hushåll, sport och fritid, livsmedel och medicinteknik åt deras kunders varumärken. Paragon Nordic arbetar med att förnya produkter och förverkliga produktidéer som förbättrar människors vardag och skapar en mer hållbar värld. Varje dag producerar de hundratals högkvalitativa och hållbara produkter som återfinns i människors badrumsskåp, garage och städskåp. Under rådande kris har företaget ökat sin omsättning till 400 MSEK i år. Paragon Nordic har funnits i mer än 60 år med totalt cirka 200 anställda idag. Företagets produktionsenheter ligger i Vallentuna, Eket, Vilnius (Litauen) och Skarnes (Norge). Företaget erbjuder goda förmåner samt värderar arbetsmiljö och trivsel högt vilket en låg personalomsättning vittnar om.

Du tillhör avdelningen för kvalitet, miljö och regulatori (QSR) som består av 10 personer. Kvalitetsgruppen består idag av 4 personer, kvalitetschef, Quality Assurance (QA) och två Quality Controllers (QC).

Arbetsuppgifter:

I rollen som Quality Assurance (QA) agerar du kvalitetssäkringssamordnare med huvudfokus på ledningssystem inom ISO 9001 och ISO 2271, GMP för kosmetik. Du är en viktig länk mellan Paragon, kunden och slutkonsument då du arbetar med att skapa en trygghet för konsumenter genom att säkerställa att produkterna är producerade och utvecklade på bästa sätt med kunden och miljön i fokus.

Som Quality Assurance arbetar du med att:
• Samordna och driva utredningar av avvikelser, kundreklamationer och CAPA.
• Underhålla, driva och administrera företagets ledningssystem, exempelvis ISO 9001, ISO 22716, ISO 14001
• Planera och genomföra interna revisioner
• Arbeta för att företagets mål uppnås samt sammanställa resultat av målarbete
• Delta vid, och sammanställa underlag till kundaudits
• Delta vid externa revisioner
• Planera och hålla utbildningar inom området
• Stötta QC och vid behov utföra kvalitetskontroller

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad högskoleutbildning inom naturvetenskapliga ämnen, exempelvis inom farmaci, toxiologi, dermatologi, medicin, kemi eller liknande ämnen
• Alternativt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från producerande bolag
• Erfarenhet av kvalitetsledningssystem; ISO 9001.
• Meriterande med kunskap av ISO 2271 (GMP), ISO 14001, ISO 13485 och HACCP för livsmedel
• Meriterande med dokumenthanteringssystem
• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Mycket av dokumentationen som sker är på engelska

För att trivas i rollen är du nyfiken som person och det faller sig naturligt att ta egna initiativ. Du är även handlingskraftig och ser vad som behöver göras då du i denna roll driver ditt eget arbete framåt. Du trivs i en miljö där du arbetar tätt med dina kolleger och där ni hjälper och stöttar varandra men i grunden är du lösningsorienterad och ser vägar att gå och hur arbetet ska utföras. Vidare är du bekväm att ta beslut och våga stå på dig samt ta reda på information som behövs. Som QA är det av vikt att du har en god struktur på ditt arbete och håller en hög nivå på noggrannhet och detaljer i arbetet. För denna roll värdesätter vi dina personliga egenskaper och det finns stor möjlighet att växa in i rollen.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Vallentuna, Stockholm
Lön: Enligt övereneskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: QA, Quality Assurance, kvalitetssamordnare, ISO 9001, ISO 2271, GMP, KOsmetika, farmaci, toxiologi, dermatologi, medicin, kemi, kvalitetsledningsystem Visa mindre

Quality Assurance / QA till Paragon Nordic

Ansök    Dec 23    Bravura Sverige AB    Kvalitetssamordnare
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Paragon Nordic.

Om företaget:

Paragon Nordic utvecklar och producerar kemiska produkter inom hudvård & styling, industri, hushåll, sport och fritid, livsmedel och medicinteknik åt deras kunders varumärken. Under rådande kris har företaget ökat sin omsättning till 400 MSEK i år. Paragon Nordic har funnits i mer än 60 år med totalt cirka 200 anställda idag. Företagets produktionsenheter ligger i Vallentuna, Eket, Vilnius (Litauen) och Skarnes (Norge). Företaget erbjuder goda förmåner samt värderar arbetsmiljö och trivsel högt vilket en låg personalomsättning vittnar om.

Du tillhör avdelningen för kvalitet, miljö och regulatori (QSR) som består av 10 personer. Kvalitetsgruppen består idag av 4 personer, kvalitetschef, Quality Assurance (QA) och två Quality Controllers (QC).

Arbetsuppgifter:

I rollen som Quality Assurance (QA) agerar du kvalitetssäkringssamordnare med huvudfokus på ledningssystem inom ISO 9001 och ISO 2271, GMP för kosmetik. Du är en viktig länk mellan Paragon, kunden och slutkonsument då du arbetar med att skapa en trygghet för konsumenter genom att säkerställa att produkterna är producerade och utvecklade på bästa sätt med kunden och miljön i fokus.

Som Quality Assurance arbetar du med att:
• Samordna och driva utredningar av avvikelser, kundreklamationer och CAPA.
• Underhålla, driva och administrera företagets ledningssystem, exempelvis ISO 9001, ISO 22716, ISO 14001
• Planera och genomföra interna revisioner
• Arbeta för att företagets mål uppnås samt sammanställa resultat av målarbete
• Delta vid, och sammanställa underlag till kundaudits
• Delta vid externa revisioner
• Planera och hålla utbildningar inom området
• Stötta QC och vid behov utföra kvalitetskontroller

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad högskoleutbildning inom naturvetenskapliga ämnen, exempelvis inom farmaci, toxiologi, dermatologi, medicin, kemi eller liknande ämnen
• Alternativt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från producerande bolag
• Erfarenhet av kvalitetsledningssystem; ISO 9001.
• Meriterande med kunskap av ISO 2271 (GMP), ISO 14001, ISO 13485 och HACCP för livsmedel
• Meriterande med dokumenthanteringssystem
• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Mycket av dokumentationen som sker är på engelska

För att trivas i rollen är du nyfiken som person och det faller sig naturligt att ta egna initiativ. Du är även handlingskraftig och ser vad som behöver göras då du i denna roll driver ditt eget arbete framåt. Du trivs i en miljö där du arbetar tätt med dina kolleger och där ni hjälper och stöttar varandra men i grunden är du lösningsorienterad och ser vägar att gå och hur arbetet ska utföras. Vidare är du bekväm att ta beslut och våga stå på dig samt ta reda på information som behövs. Som QA är det av vikt att du har en god struktur på ditt arbete och håller en hög nivå på noggrannhet och detaljer i arbetet. För denna roll värdesätter vi dina personliga egenskaper och det finns stor möjlighet att växa in i rollen.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Vallentuna, Stockholm
Lön: Enligt övereneskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: QA, Quality Assurance, kvalitetssamordnare, ISO 9001, ISO 2271, GMP, KOsmetika, farmaci, toxiologi, dermatologi, medicin, kemi, kvalitetsledningsystem Visa mindre